150 kronor mjölk

Det känns pissigt när man har fått sååååå himla mycket grejer av mamma och pappa en månad och så räcker ändå inte pengarna ända fram och man ändå måste ringa och be om pengar till mjölk och havregryn. Usch, jag skämdes som en snattare när jag erkände att pengarna är slut och att kortköp medges ej :P Så jag fick hundrafemtio kronor av mamma till mjölk. 150 kronor mjölk? Det är en jävla massa mjölk det! Eller 3 öl på krogen =) Vilken tur jag har nu när vi ska på koriander ikväll hehe =) Nä men alltså, det blir inge shopping på krogen och vin har jag redan hemma och jag hade ju faktiskt pengar till utgång. Men inte till mjölk. Nu har jag både och =) 

Mooooaaaaaaaaaaaahahaaha. 

Ett förtydligande bara: Mamma vet nog det fast låtsas som ingenting för hon TYCKER SÅ JÄVLA MYCKET OM MIG. Eller kanske mest för att hon är så otroligt imponerad och inspirerad av mig. 

;P

Min mamma är i alla fall heeeeelskön.

Idag berättade hon för mig om Sverige 2008 utefter självdeltagande studier och observationer. Det var inte värre än att jag själv blev..........förstummad? ...... Åh, jag hade skrivit ner och berättat allt hon sa men så kom jag på att med all respekt för världens bästa mamma ska jag INTE göra det. Så, sorry folks

Men nu gott folk villl jag önska er alla en riktigt härlig lördag och skulle någon ha vägarna förbi Koriander ikväll så se upp för s-s-s-s-s-s-strandraggaren! Ikväll kommer jag vara på bettet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0