Ack, du tunga värld

Fasen också, nu krävs det en ordentlig uppryckning här.........jag har haft en dålig vecka, det kan ju inte ha undgått nån men nån gång får det väl vara nog!!! Sura och irriterade människor är väl bland det värsta som finns och jag vill inte joina en sån skara! Ok att jag kanske varit sjuk och fortfarande känner mig hängig men världen går väl inte under för det? Iofs uppstod det ett jätteproblem, grosso problema igår  så visst har jag kanske anledning att grubbla lite idag men saker och ting löser sig och bättre tider kommer normalt sett alltid. Det är bara att jag, ända till jag blev sjuk befann mig i en sådan "bättre tid" men så blev det magplask och plattfall och tillplattat förra helgen. Äh, jag kan vara sur idag också, får väl skylla på att det snöade i morse eller nåt i den stilen. Jag har varjefall fått lite kvalitetstid med mormor, morbror, morbrors fru, kusin och kusinflickvän igårkväll och imorse och det förgyllde tillvaron =) 

Fast kolla här: 

   1. Slut på pengar
   2. Matten går åt helvete
   3. Sjuk
   4. Har inte kunnat träna på hela veckan
   5. Gör inget annat än pluggar
   6. Hjärnspöken
   7. Sömnlös
   8. Ingen älskar mig
   9. Hela världen är emot mig
   10. Ingen tänker på mig
   11. Fast jag tänker på ALLA
   12. Jag ser ut som en tveksam korsning av en hårboll, ett sandpapper, en rispåse och en flodhäst. Täckt med mögel. Luktar illa också.
   13. .......hemligt........

Fast jag kunde haft mens också. Det kunde alltså varit VÄRRE!

Ack du tunga värld......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0