Allan

Här sitter jag och spelar allan. Allan i brallan.

Men fy fasen vad uttråkad jag är.....

Sista timmarna kvar som fattiglapp....weeeee!!! Imorgon blire shopping, blir dessutom shoppingsponsrad av mammsen den här månaden så nu får man passa på att utöka vårgarderoben, eller snarare etablera en vårgarderob. Och nya pjucker också så man slipper gå runt som somliga med trasiga skor. En liten vårstädning skulle inte heller skada i fall man skulle få besök av någon med Allan i brallan. Möts hetingen av ett sånt här bombnedslag är det ju risk för att Allan inte vill titta ut. Så det får jag ordna.

Ordning och reda, pengar på freda.........

Imorgon står det fyllda ungsbakade tomater med mozzarella på menyn för den som haft den stora ärefyllda äran att bli hembjuden på middag hos mig. Fast där är inte Allan med på något hörn men har jag tur så kommer han sen. För det är nämligen tjejmiddag med italienska influenser, på menyn alltså. 

Ballt om man kunde få tag i en Allan, då slår man två flugor i en smäll och skaffar två Allan på samma gång. 

Nä, uttråkad var ordet.

Men Allan är en skön typ....

Kommentarer
Postat av: Åsa

ja man kanske ska ta å tvätta fönstren?

2008-04-25 @ 10:41:17
URL: http://artificialgirl.blogg.se
Postat av: emma

hahaha du är sâ rolig!

2008-04-28 @ 15:42:39
URL: http://emmaimadrid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0