ecoflingor från ica - gör dagen.

Idag har jag ätit icas ecoflingor till lunch, mellanmål och middag. Dålig variation? Nä, men slut på både mat och pengar hehe =) Men efter en sån här uppladdning med massvis av socker hoppas jag verkligen att energin kommer vara på topp imorgon när jag har så hiiiimla mycket viktigt för mig. Idag på pumpen hamnade jag bredvid värsta maffiga killen. Ooh, så jag hade turen att se manliga muskler som pumpades och svälldes under en hel timme. Oooooh, vilken otur jag hade som hamnade bredvid dig, snygging, tänkte jag under hela passet =) Grrr, manlighet när den är som bäst!!! Stora händer hade han också, och vildvuxet hår, precis vad I like så här på tisdagskvällar hehe =) Synd bara att vi skingrades med vinden han och jag när passet var slut. Jag får väl tröstäta icas ecoflingor. Då känns det säkert bättre igen. Ecoflingor från ica funkar i alla situationer. Oh, nästa gång jag ser gymsnubben ska jag bjussa hem honom på lite ecoflingor, funkar inte det kan man ju bara kort konstatera att han är en tönt. Appropå tönt så har jag en rikskänd sådan framför mig på TV:n just nu. Vem kan det vara? Slå på fyran så hittar ni svaret....... Ops, sa fel, det var visst två av dem :P 
Jag vet inte riktigt vad jag tänkte uppnå med det här inlägget, jag försöker febrilt skriva nåt underhållande men det funkar inte, har inget flow idag känner jag. Det kanske är ecoflingorna från ica som smackat ihop hjärncellerna på mig? Ja så måste det vara. 

Kommentarer
Postat av: emma

men jag blev iallafall hungrig av att läsa ditt inlägg, lite flingor skulle sitta fint!

2008-04-23 @ 14:05:43
URL: http://emmaimadrid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0