Elbow och rosendoft. Och lite sjuk-gnäll

mmmmuuff....jag mår inge bra......känner mig jättehängig, har iofs gjort det i några dagar men jag fattar ju aldrig att jag kanske är lite sjuk.....fan =( Imorse när klockan ringde fattade jag inte vad det var för jävla idiot som hade ställt väckarklockan när jag sov så skönt sen kom jag på att det faktiskt var jag som var den där idioten och att jag skulle till tönt-matten. Så jag har varit på matte, nu ligger jag i sängen och lyssnar på Elbow och önskar jag hade en karl med grova armar här som höll om mig. Och inte sa nåt för jag har ingen lust att prata. Elbow passar perfekt nu de är så jävla bra, de har en meditativ effekt på mig. Mmmm..... Det luktar rosor här hemma hos mig för jag har rosa doftljus som luktar så och det luktar såååå gott. Mmmmmm Elbow och rosor, så perfekt. Synd att man inte känner sig helt frisk nån stans :P Närå, mentalt äre väl OK och så sjuk är jag faktiskt inte men jag kan ju inte träna idag. Jag hatar när hela planeringen faller redan på måndag bara för att man har ont i halsen eller nåt i den stilen........fast jag tänker gå på yoga istället, inga dumma bakterier ska kunna stoppa mig!!!! Jag önskar att den där killen med de grova armarna som håller tyst kunde PUSSA BORT ALLA DUMMA BAKTERIER!!! Hahahaha =) 

Jag tycker varje fall att det är löjligt att man kan bli sjuk, vad tjänar det till egentligen? Men GuD det låter som att jag ligger och tycker synd om mig själv, det gör jag i själva verket inte, jag är bara lack för att jag inte kan gå på spinning ikväll som jag hade tänkt plus att det känns jobbigt för jag måste upp till universitetet och lite andra viktiga saker. Jag är ju så busy och hårt arbetande kvinna nu för tiden.

Ok nu ska jag förpuppa mig en stund innan jag cyklar iväg all'università.

La vita è piena di sorprese che si reveleranno.  Har ju iofs inget med den övriga texten att göra men tänkte det kunde vara effektfullt att avsluta med en total sanning. :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0