En eloge till Åsa!

Jag måste, med all beundran men framförallt uppskattning utföra en eloge till min lilla Åsa. Varför? Läs:

hej min gópulla! härligt att läsa att allt är toppen. Och självklart är du ju fräschast, allt annat skulle vara helt ologiskt. Saknar dig opch din ljuvliga doft dock. Fan va jag e smörig idag då, men det är juh ytterst sant. Puss

ÅSA TYCKER ATT JAG LUKTAR GOTT!!! Wohoooo! Nu petar näsan spikrakt upp i himlen och jag känner mig jättemalligast i Karlstad! Tack Åsa, du vet hur man ska charma mig så jag gurglandes borrar ner huvudet bland kuddarna för att gömma de helt plötsligt så rosiga kinderna. Hihi. 

Snart ska jag och mitt lilla hjärta Jenny gå till mariebergsskogen och kolla på de nyfödda LAMMEN!!!!!! ÅÅåÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ är väl ungefär det enda ljud som kommer att komma ur oss när vi ser dem. 


SHIT BESÖK!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0