fräschhetens uggla

Värsta soft, jag är nyduschad och lyssnar på Muse, hur underbart som helst. Och detox-te. Shit jag är så jävla fräsch att jag klår allt och alla i fräschör. Ska snart ner på stan och träffa Jenny och då ska jag ha min nya rutiga jacka med värsta snitsiga halsduken, det är så jävla fräscht så jag vet inte vart jag ska ta vägen!!!! AAaaaaaaww. Hade jag haft en het fräsching naken i sängen så hade dagen känts fulländad och komplett men nu får jag väl nöja med att Jenny, Tilda, Johan och Henrik kommer hit på mys-pys-filmkväll, om de två sistnämnda nu behagar dyka upp eller om de föredrar att blända oss flickor med sin lysande frånvaro. Fast jag är ju så jävla fräsch så jag misströstar isf inte. Imorgon är det sittning, jag och Jenny ska vara seamesiska tvillingar så nu ska vi ner på stan och leta reda på gigantigaste tröjan. Det kommer vara så jäääävla obekvämt och vi kommer säkert ramla och slå oss. Men eftersom vi aldrig får riktiga sittningar när man får göra sig till och vara fin utan vi bara får olika teman att klä ut oss till så ska vi vara seamesiska tvillingar. Hur jobbigt och irriterande det än kommer att bli. 
Jag har en, i kontrast till förra veckan, riktig glädjevecka. 
ÅH VAD VÄRLDEN ÄR UNDERBAR!!! I LOVE! 
Det enda som saknas är att Johnny Depp stolpar in och friar till mig, då hade jag dessutom blivit rik på kuppen. 

Jag vet inte vad det är med skolan men det är bara ugglor där den här veckan!! Medelåldern i biblioteket ligger väl cirkus på hundratvå år. Fan vad tråkigt, man kan lika gärna sitta och uggla hemma när man ska plugga och besvara sig besväret att cykla upp till universitetet. Om jag skulle drämma upp ett fågelbord utanför skolan och slänga ut lite fågelfrön skulle biblioteket plötsligt eka tomt.........

Kommentarer
Postat av: Åsa

hej min gópulla! härligt att läsa att allt är toppen. Och självklart är du ju fräschast, allt annat skulle vara helt ologiskt. Saknar dig opch din ljuvliga doft dock. Fan va jag e smörig idag då, men det är juh ytterst sant. Puss

2008-04-17 @ 16:21:33
URL: http://artificialgirl.blogg.se
Postat av: emma

men hej carin!! =) Visste inte att du hade en blogg, vad kul! Ska bli intressant att läsa, du som skriver sâdana underhâllande mail! =)
Mânga kramar!

2008-04-18 @ 12:48:03
URL: http://emmaimadrid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0