gubbe på huk

Wohoo! Nu har jag kollat på min älsklings-favorit-bästa film; manuale d'amore och därmed samlat dunderkrafter inför den stundande nya veckan och den kommer att bli SÅ JÄVLA BRA. Jämfört med veckan som varit kan nästa inte bli annat än bra och jag är superivrig och vill att den ska sätta igång nu. Imorgon är det måndag men inte vilken måndag som helst utan en superviktig måndag och jag ska klämma till matteläraren, han ska få reda på att jag har så jävla rätt. Och på tisdag har jag en sån där fullspeckad dag när man får choppa av dagen utan att knappt ens hinna andas och jag ÄLSKAR NÄR DET ÄR SÅ, vet inte varför men jag gillar när jag har mycket att göra. På torsdag är det sittning och på lördag är det fest hos Tobbe, förhoppningsvis blir det finväder så vi får gå till Mariebergsskogen som vi pratat om så länge. Är typ helt frisk också så den här veckan får jag träna!! Ja! JA JA JA!!!! Är jättesugen på att gå på spinning men speciellt på att få gå ut och springa =) Och kanske, kanske.......eller vadå kanske...?? Jag VET!!! Jag vet nåt som inte ni vet!! En superhemlis som jag tänker hålla för mig själv ett tag men jag kan avslöja att det är något BRA och NYSKAPANDE och ANNORLUNDA och som gör mig gladish!

Det enda roliga som har hänt den här vidriga veckan som varit var nog i måndags när jag kom hem från matten. Eftersom jag mådde lite pyton kröp jag upp i sängen och vilade när det plötsligt ringde på dörren men då jag inte väntade besök tänkte jag i min dåsighet att det kanske var radiotjänst eller nåt i den stilen. hörde sedan hur det krafsade på dörren och massa konstiga ljud.....jag blev lite....förbluffad och gick till slut upp och kollade när jag såg att brevinkastet rörde sig, jag blev så jävla rädd att jag skulle dö när jag märkte att nån försökte ta sig in i min lägenhet!!! Jag gjorde mig beredd på att skrika samtidigt som jag tänkte "nu ska jag skrämma den jäveln" och tryckte ner handtaget men en obeskrivlig kraft och svingade upp dörren...........hör ett "tjong" när dörren slår i huvudet på en liten tjock man som sitter på huk framför min dörr och byter namnskylten.......Jag var ju så skärrad att jag skakade i hela kroppen och han sa "jag blev nog lika rädd som du" och jag fick be om ursäkt och förklara att jag låg och sov för att jag inte mådde så bra och tutade i snubben att jag inte hade hört att han ringde på ..... Då skämdes faktiskt jag en aning...........Va bè......nästa gång ska jag öppna dörren när det ringer på. Som vanligt folk gör. 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Min finaste. Jag saknar dig!

2008-04-14 @ 10:13:22
URL: http://artificialgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0