Konstigt i rosa

A men shit, jag vet inte vad det är med mig idag, känner mig skitkonstig!! Känns ungefär som att någon har injicerat arsenik eller nåt annat skit i mig medan jag sov det bara spänner i kroppen, speciellt över axlarna och skuldrorna och i huvudet och ja, koncentrationen är alltså inte på topp. Att jag dessutom måste sitta med k*k-matte gör inte saken bättre. Därför lade jag matten åt sidan och tänkte ta tag i lite vetenskapliga teorier för det är ändå intressant. Har dessutom drämt i en mozart-sonat i pling-plong maskinen, ni har väl hört talas om hans koncentrationseffekter? Funkar i alla fall på mig. Och I like allt vad klassisk musik heter, så det så. Rachmaninov, har ni aldrig hört hans andra pianokoncert så lyssna på den!! Den kommer ta er på en musikalisk resa ni aldrig kommer glömma. Rachmaninov, jag har spelat ett pianostycke en gång som han knåpat ihop, det var ta mej sjutton det värsta jag varit med om, ville hugga av mig händerna! Gud så svårt det var. 

Ikväll ska jag och tilda i min klass gå och se no country for old man, säkert helt bästa filmen. Numera när jag kan titulera mig stadsbo bor jag faktiskt dessutom nästan granne med Tilda så vi bestämde att jag ska komma förbi henne på scheriffen där hon bor och plocka upp henne. Som värsta kavaljeren. Shit, jag skulle varit en äkta gentleman om jag fötts till karl. Ja, det är bara att beklaga tjejer men jag vart inte kille utan motsatsen. Stackars killar....det hade nog varit bättre om jag vart en kille eftersom jag är så jäkla reko. Och lång. Fast jag gillar ju rosa och vi vet ju allihopa vad killar som gillar rosa är.......:P Tur jag blev en tös ändå. =) 

Appropå rosa, jag köpte rosa ljus igår som passar till mina rosa stolar, och rosa kuddar DET ÄR SÅ JÄVLA FINT SÅ JAG DÖÖÖÖÖÖR. 

Amen sa Karl i dammen när han tog framm'en i sängkammern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0