Nöjesfabriken

Ikväll är det nåt hejsan svejsan på Nöjesfabriken så jag och Jenny ska älga dit. Mest för att visa upp oss ;P Blir säkert skitkul. Ska dricka lite vin här hemma i mitt nya lilla råtthål innan, jag har ju fått en ny värsting vin-öppnare av mamma och pappa i födelsedagspresent så jag lär ju använda den. Så min öl och ciderperiod är härmed över och får lämna plats åt mer kultiverat vindrickande. Vuxet som tusan men det ska man väl vara när man är tjugofem år gammal? När man är så här vuxen måste man ta mer ansvar så jag har bestämt att från och med IMORGON ska jag plugga matte 2 timmar om dagen. Och inget kan komma emellan. Jag ska faaaaaaaan klara matten, jag kan, jag kan, jag kan. Om jag klarar matten kommer jag in på det jag vill läsa nästa år, då har jag möjlighet till fler och bättre jobb vilket leder till pengar för vilka jag kan inhandla värstaste värstingvinerna och vara kultiverad och kreativ i hela mitt liv. Så om jag är flitig nu så får jag findricka i vuxnare ålder.

Ska gni lite på mattecellerna en stund innan Jenny kommer. Sen blir det FÖRBERED DIG NÖJESFABRIKEN FÖR NU KOMMER VI!!!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Cool, hoppas man blir bjuden på fin vin dårå, jag som sjuksköterska lär ju inte ha råd annars =D

2008-04-03 @ 22:37:11
URL: http://lollo83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0