sjukcarin

Meh, idag är jag hemma som värsta UNDERMÄNNISKAN och är SJUK!! Jag har verkligen bäljat hinkvis med te under helgen, klämt i mig x antal citroner och apelsiner samt tagit det relativt lugnt för att slippa att något liknande som det jag känner idag skulle bryta ut men SJÄLVKLART ska en illvillig djävul ordna så att jag var sjuk idag. JAG VILL INTE! Jag hatar att sitta själv här, vill inte vara ensam, känner mig ensammast i världen......hur normalt är det egentligen att gå runt och bli sjuk.......normalt kanske det är men det är sånt förbannat slöseri. Fast nu när jag redan har provat alla möjliga hemkurer så kom jag plötsligt på att jag ska lyssna på SNOWPATROL, det KAN hjälpa! Man ska aldrig förkasta en hypotes förrän man testat den. Jag ska testa. Är jag inte frisk imorgon så.....tänker jag inte sluta att lyssna på Snowpatrol men jag tänker vänta ut den elaka, envisa förkylningen ;P 

äh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0