studera.nu

Nu är det supertryck på studera.nu och jag kan inte göra min anmälan men eftersom jag har bestämt att det här är den bästa veckan så håller jag mig kolugn. Trots att måndagen startade pyton. Och TROTS att matteläraren har sabbat matten för mig!!! Så jag får helt enkelt acceptera läget och ta ut min "fria termin" redan till hösten då jag ska läsa engelska vilket jag iofs känner mig jätteivrig att börja på, men den terminen hade jag tänkt förlägga utomlands. Jaja, hur som helst är jag inte klar med matteläraren för han har gjort så jävla fel och det är jag minsann inte ensam om att tycka då jag har föräldrar, vänner och bekanta samt studievägledare på universitetet som alla är lika förbluffade över hans attityd. Nej, där ska jag minsann prata med rektorn och tala om hur det går till i klassrummen. 
Nu ska jag alltså bara försöka anmäla mig till den här engelskakursen men eftersom jag tillsammans med övriga Sverige sitter och trycker på samma sida just nu så går det inte. Pazienza......Tålamod är livets nyckel.....
Wohooooo!! Nu måste jag tillbaka till studerasidan igen så bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0