Emma och Carin i Madrid

Nu är jag hemma igen efter några galna dagar i Madrid. Gud, jag trodde jag skulle få en lugn och uppiggande semester, istället var det bara heeeelt galet!! Jag har haft hur kul som helst! Tack Emma! :) Även Don Juan och Fernando måste tackas eftersom vi tack vare dem fick uppleva passion, action, äventyr och många, många skratt i Madrid :) 

Emma och jag har även en till vän, han heter Johnny. Emma hittade honom liggandes på gatan så vi tog med honom hem. Han står tydligen i tryggt förvar i Emmas hall nu för tiden. För den som undrar vem Johnny är hänvisar jag till min facebook eller om Emma eventuellt skriver mer ingående om fenomenet på sin blogg...?

Vi fick faktiskt ytterligare en vän, fast han gjorde inte så fasligt mycket väsen av sig. Beautyfish heter han och som namnet avslöjar är han både beauty och fish. 

Jag vet inte hur många som har haft min basker på sig under de här dagarna, det är nog oräkningsbart. Oräkningsbart?? Vad skjutton heter det? Räkbart? Neeee.... Men ni fattar va? Uncountable. 

Men jag förstår inte varför folk bor på andra platser när det är så himla kul i Madrid??? Helt elephantastic stad! :)

Kommentarer
Postat av: emma

Tack själv Carin! Hâller med om att det var riktigt roligt och galet och allt. Tyvärr är Madrid inte lika galet utan dig!

2008-12-11 @ 14:54:20
URL: http://emmaimadrid.blogspot.com
Postat av: Louise

fin bild på er två! =)

2008-12-13 @ 10:32:54
URL: http://lollo83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0