High 5

När jag ska på systemet har jag oftast bestämt mig innan vad jag ska köpa men på vägen dit kommer jag alltid på andra tankar. Väl inne på systemet vet jag inte alls vad jag ska köpa och tillbringar därför massivs med tid där inne på grund av omsorgsfulla val och överläggningar huruvida det ena eller andra är bättre och ur vilka aspekter. När jag väl kommer ut har jag ändå ingen aning om vad jag har köpt och på kvällen ångrar jag mig. Så ock idag (fast kvällen har inte kommit än så det kan hända att det blev bra). Däremot blev mina ständigt återkommande djupa tankar på allehanda alkoholhaltig dryck på vägen till systemet trevligt avbrutna idag. Jag gick och tänkte på the oh! so tasty-guinness när jag ser en hand sträckas upp framför mig. Jag möter handen i ett glatt high 5, skrattar till och tackar den lilla flickan som uppenbarligen kunde läsa mina tankar och genom den trevliga gesten visa mig sin uppmuntran till att köpa Guinness till kvällen :) Det borde finnas fler människor i samma anda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0