Madrid i morgon!

I morgon bär det av till Emma och Madrid, det ska bli så himla kul att få komma dit och se hur hon har det. Och det ska bli kul att se hur det går till i Spanien =) Jag vet verkligen ingenting om Spanien men det kommer jag förhoppningsvis göra när jag kommer hem igen.

Just nu sitter jag i Stockholm hemma hos brorsan, han är schysst o skjutsar mig till Arlanda i morgon klockan 6.

Äsch. Jag är skittrött. Jag ska bättra mig på bloggfronten sen när jag kommer hem, lovar! Och då är det bara 10 dagar kvar i Karlstad. :) :) :)

Kommentarer
Postat av: Louise

Ha en trevlig resa o hälsa EMma så mkt! =)

2008-12-03 @ 10:26:57
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: emma

ja det var det! Och beautifish =)

2008-12-08 @ 19:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0