Förinta frisörkulturen!!!

Varför spelar frisörer i en alldeles egen liga? Vad är det för dödsförmätet släkte de tillhör egentligen?? VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ DEM???????????????????? :( I höstas var jag och klippte mig hos en snubbe på Klippoteket här i bög-Karlstad med ett alldeles slående utmärkt resultat. Dum är man ju inte så när det var dags att klippa sig igen beställde jag återigen tid hos honom. Ok att klockan var 8.30 men fattade han inte min INGÅENDE beskrivning dels hur jag VILL ha det dels hur jag INTE vill ha det???? Varför nickade han och höll med om allt jag inte tyckte var ok när han sen ändå klippte så????? 

Förbannade jävla malätna halvapa till bögfobifegis med åderbrock och utan ryggstomme men framförallt UTAN HJÄRNCELLER!!!! fanfanfanfanfaaaaaaaaaaaaan nu har han förstört hela min dag och hela min vecka och hela min månad och hela min jul och hela tiden till håret har växt ut igen men framförallt Dagens Frid för jag måste plugga till sista tentan som är i morgon :( Det kommer jag inte hinna längre för jag kommer vara fullt upptagen med att framställa en luktfri spray som förintar allt vad malätna halvapor till frisörer utan hjärnkapacitet och hjärtevilja heter. Förbered er nu på att nya hjälporganisationer kommer bildas, typ "rädda de sista frisörerna" osv. 

Men varför satte han sig emot mig idag när det gick så bra förra gången?? Är han schizofren eller? Har han inte fått nått skjut på sistone? Kände han sig bara illvillig? Eller fastnade han med ballen i kläm igår så han var tvungen att ta ut sin frustration på mig? Jag har lust att ta fram råttingen och drämma till honom över fingrarna så att han lär sig att höra upp i framtiden. Förbannade jävla hårmanimonster.

Ååååååh jag är så arg och frustrerad så jag skulle kunna klösa sönder tapeterna. Jag önskar att alla hans saxar blev lika rostiga som hans utnötta hjärna. Figlio di puttana. 

Kommentarer
Postat av: emma

Det lâter ju inte alls bra =( Känner igen det där med frisörer som lâtsas fatta och sedan ändâ gör som de själva tycker. Sen tycker man ju oftast själv det blir mycket värre än vad andra tycker. Och som tur är finns det ju mössor. Och ännu mer tur att han inte var nâgon Sweeney Todd!

2008-12-16 @ 22:06:59
URL: http://emmaimadrid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0