alligatorn i vassen

Ser ni vad han ligger och spänner sig! Tror han är värsta hunken. Personligen tycker jag det här kortet är skitballt med spännisen som ligger och visar upp sig på land som om han vore värsta filmstjärnan medan en hemlig beundrare (nere till höger i bild) ligger och lurar i vassen som en riktig papparazzi.Haha. Ja de är sköna de små liven.

alligator i vassen

Jag såg så mycket alligatorer idag så jag har ett livslångt mättat behov. Redan efter en kvart hade jag sett så många att attityden ändrades till "jaha, där vare en till". Fick se alla storlekar från minibaby till större bäbis, via tonåring och tjurig mamma till biffigaste fetingen. Som han på bilden. Har några bilder på mig och Mr A tillsammans. Kan tyvärr inte lägga upp dem bilderna då alligatorn stunden efter att bilden tagits tittade på mig med ögon stora som tefat, slog händerna för huvudet och började vagga fram och tillbaka medan han gjorde ifrån sig märkliga ljud innan han skenade iväg planlöst utan mål mot någonstans där långt borta, chockad över insikten av att det faktiskt finns något levande fulare än han själv. Ja faktiskt. Idag vare nästan en prestation. Fast det känns ju bättre såna dagar när man nästan spräcker spegeln. När gubben i spegeln som annars bara finns i sagor vaknar till liv. Aaaa men everglade nationalpark gick inte av för hackor alltså. Och jag cyklade i från Fabio. Haaaaaaaaaa

I möra blir det Fort Lauderdale igen, lite strandliv och så tänkte jag försöka skicka iväg nåt vykort till såna som förväntar sig att få ett. Typ mormor. Appropå mormor, ibland säger hon så här: 

Carin är så trög och lat
Tänker bara på sin mat
In i stugan varm och trång
Sitter Carin dagen lång

Sen plirar hon med ögonen och skrattar hest och illvilligt. Ok då, hon skrattar som en mormor ska och sen säger hon "Jag bara skoja, det vet du väl". Det bör kanske påpekas här att Carin i det här fallet är inget mindre än en högst utbytbar variabel. 

Mormor är grymmast av de grymmaste.

Kommentarer
Postat av: celine

hej
Den som blir kommentar nr 1000 vinner en fin väska som kostar 490;-kr
Du kan väl chansa!!!

2008-02-11 @ 05:41:44
URL: http://crazyfashion.blogg.se
Postat av: Lollo

Härliga bilder du lagt upp. Jag är avundsjuk på dig =D

2008-02-11 @ 12:28:09
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Åsa

Älskade vän....jag toksaknar dig :( men det är toppen att du har det bra...love your blogg...kyssar

2008-02-11 @ 12:32:44
URL: http://artificialgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0