Bakfull italienare

Idag tänkte jag vi skulle ta oss till ett ställe i den här stilen. Fast gärna lite mer dekoration i form av palmer och snygga killar.
432951-7
Fast det lär ju dröja. Fabio är bakfull, jag menar hallåååå. Vi delade på en flaska vin under middagen. Han påstår att vinet var dåligt. Jag tror att hans kropp intollerant mot Carliforniska viner eftersom han är född och uppvuxen med italienska viner. Och i Italien kan man ju inte prova nåt nytt. Hur som hellst är han skitgnällig. Ja ni vet hur det är med "karlar" som har ont i huvudet. Världen stannar. Men jag tänker vara stenhård. Fabio vet inte om det men han är på stenhårt träningsläger. Här har han inte mamma med sig och jag jobbar inte som vikarie. Man kan sätta gränser utan att vara elak. Igår fick han som han ville hela dagen, fan, idag vill jag varjefall göra EN sak som jag vill. 

Hmm.... Vet inte om jag ska köpa:

1. Den gröna väskan.
2. Den svart-vita väskan.
3. Den vita väskan. 
4. Ingen av dem.
5. Den bruna väskan.
6. En gul kanske? 

Nu ska jag gå och peta på den där gnälliga grejen. Ja just ja, jag kanske ska gå ut och kolla till Mr Kanin. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0