fredag...kväll.......

Oh, nu läser jag en sååååå intressant artikel som handlar om äventyrsturism i Scottland, det är så intressant så jag önskar att den aldrig skulle ta slut också önskar jag att jag hade möjlighet att åka dit och sätta spänning i tillvaron med lite äventyrsrelaterade aktiviteter. Det skulle dessutom innebära en möjlighet att få lite skottar på kroken, de brukar ju gilla mig. 

Jag sitter här och känner mig som en påse gele efter 2 timmars stenhård och superrolig träning i gymmet. Det var jobbigt att cykla hem. Saker ska göras ordentligt. Fast jag får ju inga muskler även fast jag tränar. Fast jag är stark. Och det till och med SA en av de personliga tränarna där till mig idag. Hon SA ATT JAG ÄR STARK. Jag blev så mallig så både näsan och bröstet började peka uppåt. =) Jag kände mig ungefär som Sickan i nån av jönsonligafilmerna, den där när han ska klä ut sig till tjej och Vanheden säger att han har fina spiror. Så mallig blev jag.

Jag undrar om det inte är riskfullt att plugga så här mycket som jag gör just nu. Man får ju ont i kroppen och sitter still och blir yr i huvudet och igår fick jag migrän och var allmänt förvirrad (fast det tillhör ju min karaktär...hmr....) Hm...jag kommer inte på några särskilt slående argument....jag lägger ner.....

Nej, jag är så jävla stressad så jag kan dö, måste fortsätta med plugget. Kul fredagkväll....... Vai a fan c*lo.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0