Ft Lauderdale

Här var jag idag, Tänkte ladda upp en bild på mig själv men jag är ju som sagt så blek. Om det blir fler dagar på stranden kanske jag kan lägga upp bildbevis på att jag faktiskt varit där på riktigt. Åh, det var härligt med lite sol, även om vi inte hann spendera så många timmar på stranden. Dessutom hann jag bada halva kroppen i Atlanten på den här sidan av världen. Jag har ju plaskat i den på andra sidan och då smällde jag på så stort att jag blötte ner hela kroppen. Fast det tyckte jag var onödigt idag. Hade inte lust att få saltvatten på händerna. Det blir så störig känsla efteråt tycker jag. Så säkert löjligt ut men ibland får man bjuda på sig. 

Ft Lauderdale

Oj nu ser jag att jag skarvade på regel nummer ett när man knäpper kort på vatten, nämligen att horisontlinjen måste vara rak. Jag får väl skylla det på att snett underlag.

För övrigt kan jag rapportera att joggingmuskeln funkar bra här med och katten som också bor här i huset heter Charlie. Det är skitkul tycker jag för jag har alltid tänkt att min första alldeles egna katt ska heta Charlie. Kanske Giorgio som chefen på en restaurang jag jobbade på i Rom hette. Han är min idol. Ok, jag medger själv att det var tråkiga rapporteringar men jag har inget bättre att komma med nu. Jo, jag var på Totti-restaurang i torsdags i Rom. Snubben som äger restaurangen är tydligen superpolare med Totti och dessutom tajtaste Romafanet. Inramade Tottitröjor och väggarna tapetserade på kort med....gissa vem.....Totti! Och massa Romaprylar. För ett par år sedan såg jag Totti i Rom. Gissa vart!!! På gatan utanför den här restaurangen =) Han stod och pratade om både stort och smått. 

foto2g_1163281636.jpg

 

Det var så konstigt när jag såg honom för han hade svidat om, sprang inte omkring i orange-röda kläder. Han sprang inte ens utan stod still och pratade. Fast det skiter jag i både nu och då för ZLATAN ÄR STÖRST! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0