God morgon

Nu har jag precis smakat min vegetariska rostade kalkon. Jag gillar ju inte såna produkter egentligen men man måste ju prova. Iofs har jag bestämt att jag ska äta fisk nu under resan. Då blir det mindre komplicerat. Då blir frågorna färre. Jag åt sallad med grillad tonfisk igår, det var gott. Grillad tonfisk är bland det godaste jag vet! Jammi jammi. Det är bara jag som är vaken i huset, har dessutom hunnit med en morgonpromenad, men de andra bara sover och sover. Bara folk vaknar till så ska vi iväg till ett nytt ställe och käka frukost. Alltså, frukost är det bästa jag vet och jag kan verkligen äta hur mycket som helst till frukost. Jag förvarnar er redan nu ifall jag kommer väga 5 kilo mer när jag kommer hem. Då får ni inte retas. Det betyder isfall att jag bara överdrivit njutandet av det goda i livet. 

Om inte programmen ändras bär det av till Miami och Palm Beach idag. Weeee =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0