hemma...

Jahopp. Ja, det är ungefär allt jag har att säga. Är tilbaka i Karlstad och det känns GRÅTT och KALLT och TRÅKIGT och SEGT och ENSAMT. Fast jag hör talgoxen här ute så det känns bättre. Då förstår jag att jag har åtminstone en snubbe på min sida och våren känns inte helt avlägsen. 
Idag var det meningen att jag skulle kliva upp och gå på matte men jag orkade inte för jag hade sovit så dåligt. Tillslut somnade jag om och vaknade klockan ett! Men vad är det frågan om! Det var inte meningen att marathonsova och jag har absolut inte tid med det heller. Och klockan tre ska jag vara på S.A.T.S men fan, måste första dagen köra ihop sig?
Får helt enkelt sitta med näsan i böckerna ikväll. Kul.

Ja det är verkligen kul att vara hemma igen....

Vad som helst för att få flytta tillbaka till Rom, vad som helst. 

Måste påpeka att jag lyckades bra med det här inlägget.....det är hur tråkigt som helst och speglar tillvaron till punkt och pricka. Men jag ska försöka ändra på det, så här kan jag inte gå runt med läppen i marken. Det gäller att se positivt på tillvaron så kanske jag en dag kan flytta tillbaka till mitt meravigliosa Roma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0