Obs!! Detta ar inte ett forsok till att vara rolig!

Who! Jag kan skriva ! (utropstecken) fragn ar vart fragetecknet sitter. Ni varnades redan av titeln! Detta ar verkligen inte roligt (kolon)

Vet ni vad det blir om man tar en italienare, en brasilianska, en svensk, en kines, en hawaiianare och en bulldog(fragetecken)

Om man tar bort bulldogen blir det en mix av nationaliteter.

Alltsa nu var det inte meningen att vara rolig for det var jag inte utan det var bara ett satt for att fa dra ut pa tiden innan jag staller mig upp. Det ar harligt att nota pa andras stolar. Nasta gang ska jag nota mer pa fantasin istallet sa jag kanske kommer pa en battre gata.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0