Palm Beach och suspekta porslinskaniner

Kolla; fy sablar vilken ful bild. Fabio höll på att bli strypt när jag fick syn på den. Hallå tror han att jag har en tio meters aura över huvudet eller???? Idag har jag varit lite smått sur. Fast på bilden före den här ser jag nästan glad ut. Fast på den här bilden syns mina Bulgari solglasögon. Bulgari är status.
Palm Beach
Dagen började bra. Jag vaknade tidigt, pluggade lite, morsade på Griselda, Graham och Charli (miss the kiss i familjen, han  är ballast av alla, tror förresten han är kär i mig. Vet inte varför men katter och hundar kärar alltid ner sig i mig, speciellt när jag förälskar mig i dem. I love Charlie), käkade värsta rawfrukosten som jag iofs gör alltid förutom när jag äter gröt. Sen gick det utför för sen vaknade Fabio. I morse tänkte jag på honom som vanligt; en sköldpadda. Under dagen insåg jag att han är inget mindre än en korsning mellan en sköldpadda och en snigel. Han är så långsam så jag hinner dö halvvägs. Hur som helst, det som kallas dålig humor är att jag tutade i Mr Sköldpadda i morse att han pratade i sömnen i natt och att han pratade om kaniner. Det var prydnads kaninen i grannträdgården som inspirerade mig. Ett infall bara att jag skulle skämta med honom och kom inte på något bättre skämt, det roliga är att han trodde på det så jag bredde på lite. Under dagen var han sååååå långsam förutom när jag pratade om kaniner. Skit samma, när vi nyss kom hem efter middagen, inglidandes in the neighbourhood i den inhyrda sportbilen (dubbel status) stod den där förbaskade grannkaninen och glodde som ett fån och jag kunde verkligen inte hålla mig, jag kunde inte låta bli så jag gick och vände på honom. nu tittar han in i garaget, smått sneglandes på porslinsankan bredvid. Gud så mycket bättre det blev. Nu slipper jag känna rysningar av att vara iakttagen när vi kommer hem. Det bästa av allt idag är trots allt att Fabio fortfarande tror att han pratade i sömnen i natt och framför allt att han pratade om kaniner på ett kärleksfullt sätt. Fast det som gör mig mest nyfiken är hur snubben här bredvid kommer reagera när han ser att kaninen gjort ett lappkast. Nästan så man skulle sätta sig på pass och lura hela dagen i morgon. Kanske kan leja Fabio på nåt vis. Han gillar ju kaniner ;)

Kommentarer
Postat av: Junitjej

God morgon!
Ha en trevlig dag!

2008-02-06 @ 06:23:44
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Lollo

Nämen HEJ Carin. Vad glad jag blev av att se att du har en blogg. Hoppas att allt är bra och att vi ses snart. Kraaam!

2008-02-06 @ 12:08:30
URL: http://lollo83,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0