polynom, jättehjärnor och påsk

Jag sitter och filar på mina polynomkunskaper utan att ens vara kapabel till att förklara vad ett polynom är. Jag tycker att den som kom på polynomen kan ta en gammal strumpa och dra över huvudet och skämmas för att han förpestar livet för oss vanliga dödliga som TVINGAS till plågsam tortyr på semestern med frågan VARFÖR JUST JAG???? dunkandes i huvudet. 

Det var så bra tidigare för det regnade och när det regnar slipper man gå till stranden. Fabio hänger jättehjärna där och dödar hyn men olika strålar. Jag själv föredrar att fylla på min jättehjärna med viktiga matematiska beräkningar. Just nu handlar beräkningarna mest om hur mycket jag kan fylla upp resväskan med och om jag eventuellt måste slänga något. Både plus och minus alltså. 

Jahopp, nu var han här igen och tjötade, Fabbe. Nu har han gjort upp programmet för dagen. Det råder diktatur här ska ni veta. Det är därför jag satt mig på tvären. Håhå, jajaaa....jag säger som Thåström jag: Fan, fan, fan. Vi ska tydligen till gymmet nu. Egentligen sprudlar jag av lycka inombords men det kan jag inte visa för fabio. Han får inte tro att han har fått övertaget. 

Slutligen vänder jag mig till Gävle och dess inneboende: Förbered er för i påsk kommer jag! Mamma påstår att påsken infaller den 22 mars i år så man får väl lita på henne. Vad säger ni Lollo, Åsa, Emma och allihopa, Goya eller??? =) Vi får greja till nåt äggande.........äää, den var dålig.... Fy vilket bra slut det blir på mars! Först får jag komma hem till TRÖDJE med allt vad det innebär *love* den 31:a mars har man den stora äran att fira bemärkelsedagen för att slutligen skåla in den nya studentlyan den 1:a april. weee =)

Ok, gymmet nästa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0