S i Karlstad och S i Rom

Nu har jag precis blivit medlem på S.A.T.S och det känns BRA! Jag känner mig dessutom GLAD över att vara hemma. Karlstads känns plötsligt helt ok och nu kan det bara bli BÄTTRE =)  He he Livet blir vad man gör det till.

Hmpff....Karlstad kanske inte är så tokigt ändå. Kom just på att jag har morbor med familj här också. 

Kolla in Sara och mig:

432951-17

Tillsammans är vi bäst! Synd bara att vi bor så långt ifrån varandra :( Rom är inte långt bort men när jag bor här känns det som att det ligger på 700 000 ljusårs avstånd men höga hinder och fallgropar och tornados i vägen. Och jättestora alligatorer. 

Nu ska vi se....jag kan avslöja sanningen: Jag har verkligen inte ett skit att berätta. Bara att jag är så glad att jag är medlem i S.A.T.S känns friskt och hälsosamt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0