Simtur i Margaritan

Obs! Snubben till höger i bild som försöker smälta in i himlen med hjälp av det himmelska färgvalet har inget med texten att göra. Det syns inte, men han himlar med ögonen. Himla go karl. 
432951-14

Här sitter jag som en gök och lyssnar på Radiohead i min ensamhet för att jag är irriterad. Alltså, jag lyssnar på Radiohead för att de är bra men jag bestämde mig för att avlägsna mig från Fabio och utvidga luftspacet mellan oss för att han gjorde mig irriterad. För cirka miljonte gången idag. Jag försökte faktiskt greja grymmaste dagen men att prata med Fabio är som att prata med en bakfull ako-kola. Det som är så knäppt är att vi, trots att vi går varandra på nerverna har skitkul hela tiden. haaa. Jag ska stoppa toapapper i tårna på Fabios skor. 

Det är jag på bilden förresten. Stranden var dödendöden idag. Döden för att det är döden att ligga på stranden, tråkigt. Döden för att det blåste. Alltså dödendöden. 

Förutom stranden har jag druckit en Margarita idag som var lika stor som mitt huvud. Det betyder alltså att Fabio kunde ha badat där i. Han är ju så liten menar jag. En och en halv meter cirkus. Isbitarna hade varit stora som isberg för honom. Undervattenströmmar bildas dit Fabio snabbt dras, ner i ett hål, upp i nåt slags rör....OOOOPS!!! Jag DRACK UPP honom. Det kan vi gå till historien för båda två. Han som killen som ramlade ner i en Margarita och blev uppdrucken. Jag som hon som drack upp en italienare. Fast jag vill inte dricka upp honom. Dels för att det kan vara bra att ha honom kvar. Dels för att han kanske smakar beskt.

Måste påpeka att Maragaritan var drickbar. Den smakade inge Tequila. Måste varit min fulhet igen som skrämde den så kraftigt att alkoholen dunstade bort. Det är bra att den, fulheten, kommer till nytta till något, att den inte bara finns där till ingen nytta.

Det blev en ROSA väska. Också har jag köpt en sak som jag bara kommer tala om vad det är för dem som jag tycker har den äran att få veta vad det är.

Har funderat på att tömma ut Fabios duschkräm och fylla flaskan med senap fast det känns för farligt. Finns risk för att han inte inser hur heligt mitt Tigi-shampoo eller min Paris Hilton-duschgele är och byter ut det mot majonnäs. Det skulle innebära.........att mitt hår skulle bli skitfett och att jag fick låna hans shampoo. Och det vill jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0