stress

Ja...anledningen till dålig uppdatering är att jag under dessa dagar STRAFFAS för den lättja som jag i färgglad samklang levde med under min vistelse i Florida och Rom. Dagarna tillbringas numera med näsan djupt inborrad i böckerna. Att en ny kurs tog fart i förrgår gör bara att studiestressens fastetsade kors i nacken etsades fast ytterligare. Så ha överseende kära vänner! Jag är inte död men lever under enormt strikta restruktioner under x antal dagar framöver.

Skepp o'hoj.

Mitt under denna studiestress håller jag på att rensa ur kroppen från allt vad kaffe heter, kanske valde fel vecka? Skit samma, jag gör det ändå. Som en lång kaffepaus fast omvänt och mycket längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0