The big shrimp of the baltic sea

Haha, kolla; så här såg jag ut i går mitt på dagen. Det gjorde jag inte på kvällen för då såg jag ut som the big shrimp of the baltic sea. Solkrämen jag köpte kan inte vara särskilt bra fast den har ett roligt namn. Banana boat. Jag brukar använda solkräm från Piz Buin men det hittade jag ingen stans här. Det knepiga var att jag var röd på ryggen, lite på armarna, på bröstet, längst ner på magen (!) stopp. I ansiktet som tur var inte men jag fattar inte hur det kunde bli så knepigt?? Ja ja. Det vart som tur var ingen sån där illröd variant, den FARLIGASTE. Jag är brun nu. 
ful

Idag ska vi åka till Orlando. Fast gissar på att jag får vänta några timmar på att sköldpaddan ska vakna först. Det är synd att han inte har en sån där skruv i ryggen, en sån där man kan skruva upp. Då skulle jag skruva upp honom på max. Fast frågan är ju vad maxhastigheten för en sköldpadda kan vara...förhoppningsvis lite snabbare än mr italiano. Om jag kunde skulle jag reklamera honom, eller varjefall hans långsamhet, och byta ut mot något snabbare. Alltså, man behöver ju inte stressa och göra allt snabbt men man ska inte behöva bli stressad av att det går så jääääävla långsamt. Suck.

Undra förresten vad som händer i Orlando. Det finns mycket att göra där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0