Universal Studios och en vegetarians mardröm

the simpsons
Jag hade inte väntat mig att jag skulle få träffa så här glada snubbar när jag besökte Universal Studios igår. Värsta grymt. Jag har haft helt grymt kul i Orlando. Disney Wolrd var bäst, där kan vi snacka detaljrikedom och precision. Wow. Jag hade kunna vara där en hel vecka. Och jag kommer aldrig glömma när vi höll på att bli uppätna av T-rex i Jurassic park i Universal studios, sekunden innan vi föll handlöst ner för ett vattenfall. Det var inte högt men jag skrattade så jag inte kunde ställa mig upp efteråt. Och spiderman i 3-D när vi flög runt bland höghusen i New York. Och Shrek i 4-D haha =) Faaan vad kul det var! Har ni inte varit där så åk dit! 
Gymdax! Nu ska adrenalinet rusa i mina grönsaksstinna muskler. Fast jag har ätit fisk på resan. det kallas FUSKVEGETARIAN! Fast mest för att då....har jag inte redan förklarat det här??? Om inte så håller jag det för mig själv. Sono cazzi miei. Igår hände förresten en DISASTER!!! Jag fick i mig en liten snutt kött!!!! På Hard Rock Cafe. Vi var tvugna att äta där eftersom det är världens största i sitt like men DE GAV MIG KÖTT AV MISSTAG! Uuuh jag blev så upprörd att jag blev knäppt tyst = mord i sinne. Fast de bad om ursäkt en miljon gånger och JAG FICK ÄTA GRATIS =) Hehehe V.I.P. Ett knep ni kan testa om ni har dåligt med pengar ;P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0