Uppladdningen inför morgonens alligatoräventyr

432951-11
Ser jag ut som en alligator? Eller snarare som ett byte? Imorgon ska jag på RIKTIGT få se RIKTIGA alligatorer i en alligatorpark. Åh det är så spännande så jag kommer inte kunna sova jag är så ivrig att få komma dit så jag håller på att dö. Jag ligger här i mörkret just nu och tycker att imorgon ska bli grymmaste höjdpunkten av alla höjdpunkter på den här resan. Och jag ser ut som jag gör på bilden och anledningen till att jag ser ut som jag gör på bilden är för att jag faktiskt ser ut så från det perspektivet. Sämstaste fotot men jag tänkte att ibland är det pinsamt att komma tomhänt så jag tänkte därför jag kunde bjuda på ett foto. Kan försöka skaffa fram ett bättre imorgon. Kom förresten precis på att det med all säkerhet kommer finnas kort tillgängliga från min alligatorfärd imorgon. Måste visas upp för omvärlden. Om jag kommer hem igen vill säga. Fast det ska jag väl göra, Fabio får gå först. Eller så kan jag väl ta med den där löjliga trädgårdskaninen från grannträdgården att distrahera alligatorerna med in case of. Den står förresten fortfarande vänd med rumpan utåt. Kaninen alltså. De har alltså inte lagt märke till mitt lilla bus än. Så de lär väl inte bry sig om en alligator äter upp den. Buona notte! Eller Biini nitti som det skulle ha blivit på i-språket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0