Vem ar Fabio (fragetecken)

Ja vem ar Fabio(fragetecken) Den eviga fragan. Ar det en skoldpadda eller en dryg italienare (fragetecken) Svaret ar enkelt, han var fran borjan (och ar fortfarande) instruktor pa ett gym som jag tranade pa nar jag bodde i Rom. Vad han ar nu som han inte var da ar en kar van till mig. Det ar allt. En killkompis. En generos manniska. Lite jobbig att resa med men sant ar ju overkomligt. Sen har han schysstaste bilen.

Men det ar bara en van.

Och han avgudar mig och vi har tillsammans kommit fram till att bilarna ar storre i Amerika.

Om ni undrar varfor jag inte kan skriva a, a och o (ja nu far ni ha lite fantasi ocksa....) och fragetecken och sana grejer sa ar det for att jag befinner mig i Rom nu och skriver pa en kompis dator. Men eftersom alla som laser min blogg ar intelligenta och charmerande manniskor forstar ni anda.

Rom ar bast. Jag maste flytta tillbaka. Igar var jag ute och svangde mina lurviga i Trastevere, mina gamla kvarter, och upplevde upprymdhet och eufori. Det ar sa kul att traffa alla och jag blir stoppad hela tiden av folk som kanner mig och det ar sa kul att traffa dem och jag blir sa lycklig sa jag gurglar nar jag skrattar. Sen ar det ju bra att ha varit borta ett tag for da dricker man helt gratis pa pubarna. I like (glad smiley) TUR att man har gott rykte pa atminstone ett stalle pa jorden.

Bor hos Sara och Jose nu. Battre blir det inte. Vaknade imorse av att sara stod i dorren med frukosten uppdukad pa bricka. Frulle pa bingen ar inte fel (jattenojd smiley)
Sara och Jose ar bast, de ar mina hjaltar. Vi voglio bene ragazzi!!

Hehe, igar var kul, ni skulle vart me. He he.

Baci, baci, baci.

P.s. Ytterligare och vidare fragor uppmuntras och valkomnas. Fast inte av mig. Na ja bara skojja.  D.s.

Har ni inte varit i Rom an (fragetecken) Vanta tills jag har oppnat mitt bed & breakfast sa far ni bade rabatt, gratis guidning och nybakat brod till frukost. Om det var morgon har nu hade sara fatt nybakat brod till frukost, men det funkar ju pa eftermiddagen ocksa.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Tack nu har jag fått svar på mina frågor =D

2008-02-17 @ 17:32:39
URL: http://lollo83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0