Prinsessan Carin

Jag lever verkligen som en prinsessa de hàr dagarna i Rom. Nu star Davide igen och lagar lunch at mig. Vin har han kopt ocksa. Est!Est!!Est!!! heter det. Egentligen tycker jag inte om det sa varst men det har jag inte sagt till Davide. Det ska han aldrig fa reda pa. Fast egentligen gillar jag vinet pga den ganska sa intressanta historien som ligger bakom. Men den kan jag beratta en annan dag. Eller sa kan ni googla.

Det ar sa kul nar jag traffar alla jag kanner som inte vet att jag ar har. Ett par har nastan ramlat baklanges och en snubbe, Domenico, holl satte maten i halsen nar han fick syn pa mig. Och Sara grinade av lycka igar. (jag ocksa) JAG VILL FLYTTA TILLBAKA TILL ROM! Jag SKA flytta tillbaka till Rom.

For att: I love Rome. Och har finns inte varldens ackligaste smalanning som egentligen inte ar vard min uppmarksamhet. Och det ska hon inte fa na mer. Frida: Vai a sbattere al muro!!! Jag har arsorberat vartenda ord som alla underbara manniskor har har sagt, ord som jag aldrig kommer att glomma, sanna ord perchè qui mi vogliono bene gli amici.

Sen ar ju vinet mycket billigare har, skorna finare, kreativare manniskor, maten godare......den listan kan jag gora riktigt, riktigt lang. Bor kanske poangtera nu att jag alskar Sverige ocksa, inget gar upp mot en svensk sommar. Min basta kompis ar svensk. I sverige finns min familj. I Sverige har vi mycket skog. Sverige ar battre, men jag vill hellre bo i Roma. Neee, nu ger jag mig. Vin till lunch ar ingen bra ide. Annu varre fore lunch...........nu ska vi ata.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0