Salotto 42

Igar var jag pa Salotto 42, ett av mina favoritstàllen i Rom. Grym lokal, grym musik, grymma mànniskor. Grym personal. Dessutom svenskagt. Ja men kan det bli battre? Na. Fick dessutom lara mig igar det mest speciella stallet min kompis som jag var med igar har haft sex pa ar pa motorvagen mellan Rom och Neapel. Medan han korde. Vilken javla historia, jag trodde jag skulle skratta ihjal mig. Sen kunde jag inte lata bli att ga och halsa pa Sara pa hennes jobb och dar holl jag pa att do pa riktigt, det gor jag alltid nar jag kommer dit. Hennes chef ar rolig pa 100 meters avstand och detta blir bara mer patagligt ju narmare man kommer. Efter en timme i lokalen ar skrattmusklerna sa utmattade att det kanns som att huvudet ska ramla av en .

Sorry alla tomtar och prinsessor dar ute, jag sitter och knappar pa inte min dator (vet att det dàr var dalig svenska men tyckte det blev sa charmigt!!) sa darfor blir det inga bilder just nu. Kan varjefall upplysa om att har ar det fint. Fint fint fint. Rom ar sig likt. Nu are frulletime.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0