seminarium

Jag sitter och läser något jättesvårt, inte det svåraste jag läst men det går trögt. Det har tagit mig fyra timmar att läsa nio sidor! Det är en engelsk forskarrapport som handlar om turismens betydelse och inverkan på fattigdomen i mindre utvecklade länder. Ja, jag har seminarium på fredag. Annars skulle jag inte sitta här och nöta på ögonen. Det var roligare igår eftermiddag när jag såg en struts på tv som värpte ett ägg (ett strutsägg för den som inte la ihop 1+1). Flaxet puttade på ägget lite förstrött med näbben sen drog hon. Ägget låg kvar (det hade väl inget annat val) Men vilken morsa! Haha! Snacka om att vara oansvarig. 


Kommentarer
Postat av: sanna

Jobbigt att läsa textennär allt sitter ihop;P

2008-01-23 @ 17:55:08
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0