.....

Om jag fick bestämma över allt skulle jag bara bestämma att jag var i Rom just nu och att jag fick stanna där 4-ever. Inte för att jag inte har det bra här - jag kan absolut inte klaga!!! Men eftersom jag har det så bra här vill önskar jag att jag var i Rom på livstid eftersom jag vet att K-stad väntar i höst.....bläääää.... K-stad står för Kuk-Karlstad. Fast Karlstad är väl inte världens avgrundshål men det är ju inte Rom heller. Gggnnnn......jag längtar till Rom så mycket att jag håller på att döööööööööööööööööö. Meeeen, man ska ju vara nöjd med det man har också.....

Kommentarer
Postat av: D.

Utan längtan blir inte Rom vad Rom är.

2008-07-15 @ 08:35:12
URL: http://www.sorkmos.com
Postat av: Lollo

Det var kul o se dig på guldfynd :-) Du verkade passa som handen i handsken där bland alla dyrbara juveler ;)

Får ta o ses framöver, tack för ditt sms.PUSS

2008-07-15 @ 16:18:44
URL: http://lollo83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0