jag är trött

Nu är jag trött. Uuuh så trött jag är. Dagen har varit aktiv. Morgonpromenad. Volleyboll och vindsurfing. De två sistnämnda resulterade i dödssmärta i hela kroppen. Det värsta är att jag lovat mig själv en joggingrunda idag eftersom jag (ofrivilligt) legat på latsidan i tvåååå dar. Ska envisheten eller tröttheten vinna? Det är frågan. Jag sätter 50 spänn på envisheten då jag skulle bli mycket förvånad om den underkastade sig lite trötthet och dödssmärta. Så det är ungefär en timme kvar till min runda. Jag hade lovat mig att springa en mil men jag tänker skarva ner det till 7 kilometer för jag är så jävla trött. Uuuuh vad trött jag är. Sen ska jag bara lördagssofta i Trödje, tänka att det är så jävla softish att få slappa, titta på de glada två katterna som jagar flugor och tycka att det bästa är att det är helt toppen att få slappa lite när man är så jävla trött som jag är idag eftersom jag har varit så aktiv. :P

Hur som helst har dagen varit jävligt kul. Just nu önskar jag mig bara 1 192 000 kronor så jag kan köpa mig huset som är till salu nere vid Silverbäckarna. Det saknas bara 1 191 998, 50 sen slår jag till!

Kommentarer
Postat av: D.

Du kan få låna en femma av mig. :)

2008-07-22 @ 08:58:11
URL: http://www.sorkmos.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0