Knöla ihop mig

Usch och fy faaaaaan. Idag är en sån där dag som lika gärna kunde ha utraderas innan den kom, när allt bara blir fel, när jag bara är feeeel och allt jag gör är katastrofalt. Jag önskar att gammal hederlig envishet kunde räcka till att det kunde börja växa mossa på mig och att jag till slut blev ett med naturen och försvann ut till moder Svea. Den som känner sig manad att knöla ihop mig till en boll och kasta bort mig får gärna komma hit nu! Tack och bock för idag, imorgon är säkert bättre. 

A che cosa servono le persone cattive???

Kommentarer
Postat av: D. Heldt

Vi behöver en till afterwork nästa vecka någon gång. Kanske med lite mer folk. Jag har fortfarande ofantliga mängder djungelvrål kvar. Allt vi behöver är vin, sprit och människor.



Fridens!

2008-07-30 @ 00:00:53
URL: http://www.sorkmos.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0