Skogens Konung

Ikväll när jag var ute och sprang kände jag mig plötsligt iakttagen, och vem stod inte och glodde på mig mitt i skogen om inte självaste Skogens Konung? Det kändes stort, det kändes mäktigt, jag kände att "shit, nu vänder jag och springer hem". Men när han med grövsta byggarbetarerösten säger "howdydoodely cowgirl" tänkte jag sarkastiskt: "Slösa inte mer tid på mig herr Snok för jag har en ny bro". Så nu är vi polers istället, jag och älgen. Han heter förresten Massimiliano för han har italienskt påbrå och en sällsynt klövåkomma men är en ständig optimist och skrattar som en häst gnäggar. 

Kommentarer
Postat av: emma

hehe det är bra carin, det är sâ de ska tas älgarna!

2008-07-08 @ 17:12:11
URL: http://emmaimadrid.blogspot.com
Postat av: D.

Tur att du joggar med kokain. Annars hade gått illa.

2008-07-08 @ 20:08:36
URL: http://www.sorkmos.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0