Utarbetad

Just nu är det bara jobb, jobb, jobb. Händer ingenting, gör fel på jobbet, trött i huvet, ont i benen, ingen fritid. Usch. Guld och grejer precis j'''''''''''''''''vlar överallt jag blir tokig!! Har jobbat så mycket de sista två veckorna att jag har känt mig strandad på guldjävlafynd men i helgen är jag ledig sen är det bara två veckor kvar och då jobbar jag bara liiiite. Så jag kommer ha tid att ha kul också =)

Öööh eeeh, det är alltså guldfynds fel att det inte händer så mycket här.

Kommentarer
Postat av: D.

Det kan inte vara lätt att vara guldgrävare. Måste vara drygt att vaska, bära, gräva, spränga och fan vet allt hela dagarna.

2008-08-01 @ 08:14:32
URL: http://www.sorkmos.com
Postat av: Lollo

usch vet hure är, känns ju som om man jobbar JÄMT ibland. Man behöver vara ledig lite också, inte värt de där extra kronorna man får på kontot.

2008-08-01 @ 12:26:50
URL: http://lollo83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0