bada med sjöodjur

Igår vart det bada av för min del. Jag var på skutberget med två kompisar, eller vi brukar hänga ihop, eller vi finner varandra så intressanta så vi tycker vi kan träffas då och då och göra viktiga saker tillsammans. Typ bada och åka till Sunne. Närå, jag var faktiskt där med två kära kursare och vänner och jag plumsa i plurret ganska snart efter ankomst. Bada är inte min grej men igår var det riktigt skönt. Bada i Vänern, det gick inte av för hackor det trots att jag fick sniglar mellan tårna och slog i fötterna i djupets dolda klippor. Jag fick dessutom närkontakt med Värnens sjöodjur för han la svansen runt mina lår när jag låg i vattnet men jag sa inget till de andra för de är så hariga. Jag tutade bara i odjuret att det växer godisalger på andra sidan sjön och på så sätt var jag av med honom. Synd att jag var tvungen att göra honom besviken bara. Imorgon ska jag cykla dit igen och på torsdag blir det båttur till hammarö med girlsen. Grymt sa grisen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0