Bara så att ni vet så....

...har jag fått blåsor, min kusin säger att det är ett virus för hennes man hade samma åkomma förra veckan. Min slutsats av det hela är att jag tycker det är onödigt med både blåsor och virus.

....regnar det i Gävle vilket betyder att det är blött ute.

.......har min hund gått in i en period då han satsar stenhårt på att vara i vägen. Han kliver på mina fötter, springer med huvet före in i min bakdel och kutar före mig i trappen. Han är jobbig.

....är mixad banan med apelsinjuice ett återkommande inslag på mitt frukostbord varje sommar. Så även denna.

......måste livet på landet hottas upp lite med en tur till stan. Så blev det idag. En bra sådan. Jag känner mig nöjd.

......kan stora bekymmer verka små i jämförelse med ännu större bekymmer.

....är en stor näsa något fint i Kina. "vilken stor näsa du har!" skall uppfattas som en komplimang, inte en pik.

.....har jag fantasitorka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0