En bra sommar har startat

Vilken underbar dag! Idag var jag och några kompisar på Skutberget igen och vi hittade en liten strand som vi hade för oss själva hela dagen, det var så mysigt så jag slumrade till flera gånger hahaha. Jag är brun nu =) Som en riktig kanelstång haha. Ikväll är det tömning på RumpanBar vårt studentplace, ska bli kul. Sen får vi väl se vart man tar vägen. Och b-uppsatsen är klar!!! (tack gode Gud!) Och i helgen åker jag hem till mor och far och min bästaste bästa Elin kommer också hem i helgen!! Jag är så lycklig så jag är helt uppe i det blå. Kan det bli en bättre start på sommaren? Nää!

Hela vintern har jag tänkt att det skulle vara ballt att skriva en bok och det ska jag faktiskt göra i sommar. Den kanske inte blir bra, den kanske inte blir bra, den kanske inte blir tryckt men det skulle vara förbannat kul att försöka. Möjligtvis lessnar jag efter ett tag men jag måste prova på hur det är, jag har en liten ide som skulle vara kul att skriva ner och dela med sig av =) Ja vi får väl se. 

Den här sommaren ska bli den bästa sommaren i mannaminne!!!! Jag har så mycket ideer och känner mig jätteivrig att sätta igång med allt.

Kommentarer
Postat av: emma

ja du ska absolut skriva en bok!!

2008-06-11 @ 13:01:27
URL: http://emmaimadrid.blogpspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0