Mindre dålig söndag

wohoooo. idag är det första söndag sen urminnes tider som inte känts mörk, grå, ensam och fruktansvärt långtråkig. Lite långtråkigt måste jag erkänna att den har varit men inte fruktansvärt långtråkig. Eftersom jag kom hem ganska tidigt igår kväll kutade jag ner i källaren och bytte min tvättid på kvällen till första passet så jag var uppe med tuppen och tvättade, sen blev det styrketräning, fika hos kusinen för att sedan slänga sig handlös i solen efter kanalen. Jag har ju varken uteplats eller balkong men jag har ju kanalen här utanför dörren =) Och älven med förresten, åååååh jag älskar att bo i Haga!!!! Sen förflyttade jag mig till älven, vid teatern, eftersom ett par kompisar var där, sen var jag på bodybalance, pluggat lite (STÖÖÖÖÖN) Och nu har jag äntligen ledigt igen. Fast måste snart slå nåt hårt i huvet för jag måste sova, ska vara i skolan klockan åtta i morgon. Sista veckan, sista rycket, på lördag kommer jag hem till Gävle. A, det var min lägesrapport för tillfället. Ruskigt ointressant. Får väl skylla på att det är söndag.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Härligt o sitta vid vattnet när det är fin väder. Det är ju så drygt att inte ha balkong eller uteplats. Men snart flyttar jag o får äntligen balkong.
Jag har semester nu så kanske vi kan hitta på nåt nästa helg ändå om du är hemma? Känner för en rejäl tjejfest med utgång. Kanske förfest hos Åsa? :DD

2008-06-02 @ 15:28:11
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Emma

Hur länge stannar du i gävle??

2008-06-03 @ 16:56:12
URL: http://emmaimadrid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0