Amor

Den där lille killen Amor, måste man muta honom eller? Jag fattar inte vad jag har gjort honom, han är förbannat bra på att bara knipa ihop ögonen och inte titta när jag kommer eller så skjuter han stora stim av pilar som bara svischar förbi huvudet på mig och vad det nu betyder orkar jag inte bry mig om längre. Jag ska prova att ge honom ett armborst istället, lite rejälare grejer än en båge som han säkert har böjt ihop själv av lite säljträd. Amor är förresten en kerub, keruber är barn och borde egentligen inte få hållas med skjutvapen, jag kanske kan muta honom med en vattenpistol? Fast då ska han väl ha en vattenpipa också. Nä, det här tål att tänkas på. Kläder är ju inte att tänka på för snubben är ju nudist. Kanske är det svårt att hitta på den ultimata mutan åt Amor, jag tror jag skiter i Amor och satsar på att fjäska in mig hos en god fe som kan vifta med sitt trollspö. Då hoppas jag att hon ger mig Amor a Roma,

Kommentarer
Postat av: D.

Ibland behöver amor ett maskingevär eller varför inte en kryssningsmissil. Han är sjukt dålig på att träffa.

Ett jävla under att han träffar två personer över huvudtaget. :P

2008-06-27 @ 08:39:00
URL: http://www.sorkmos.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0