En hyllning till snygga killar

Idag blev jag både frälst och förälskad av en snubbe som skulle pracka på mig sånt-där-vad-det-nu-heter som jag inte kommer på nu vad det heter!!! Så jag kan surfa hemma utan sladdar och grejjer. Jag var ju på jakt efter ett bra sånt erbjudande och killen var ju så snygg så jag tacka ja och var glad =) Jag tänkte fråga om killen ingick i priset men han hann börja flirta före. Uuuuh. Ni vet hur en grekisk gud ser ut va? Det gör den här killen också. Det är inte första gången jag köper nåt för att försäljaren är snygg. Iofs behövde jag ju det här men om alla försäljare var snygga skulle jag ha så mycket grejer!!! =) Eller som när man står i baren och bartendern är snygg också köper man det dyraste för då kanske han gillar mig mer. =) Skoja bara. Det brukar fixa sig ändå och jag gillar inte barmen i Sverige. 
Jag håller på med derivata på matten. Det är jättekul. Tycker sånna som har en skruv lös. Själv tycker jag att derivata är ett begrepp som är både omöjligt att förstå och ONÖDIGT eftersom det förpestar min tillvara, kommer också så göra de närmaste månaderna. Fast inte i påsk för då ska jag hem till hederliga Gefle. Jääää. 
Men snygga killar alltså......det är det bästa jag vet. Jag skulle kunna göra en lista på alla, fast den skulle bli så lång att den aldrig tog slut. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0