Gnocchi

Idag är mina trampdynor dödade för igår hade jag mina nya mördarskor på mig. Det är inte så smart att dra på sig högsta klackarna, dra till Nöjesfabriken och rocka järnet hela natten i nya skor. När jag kom hem i natt och tog av mig pjucksen kunde jag typ inte sätta ner hälarna i golvet, sen fick mina fötter sova på en kudde inatt. Sen fick de morgonmassage. Stackars fötter som får utsättas för ren och skär terror och tortyr på lördagsnatten. Fast vi hade så jäääävla kul så det var det värt =) 
Det hanns med en fancy middag hemma hos mig igår också. Jag meckade ihop egna gnocchi (som tog typ 102 år att göra) en egen spenatsås och sallad på ruccola och marinerade cocktailtomater. Det var italienskt =) För det är ju det enda jag kan =) Gnocchi är såååå gott men jag envisas alltid med att göra dem själv, så står jag alltid där och svär och spottar och lovar mig själv dyrt och heligt att jag ALDRIG MER SKA GÖRA GNOCCHI. Sen går det ett tag och så får jag för mig att det skulle vara gott med gnocchi. Så börjar det om. Man kan göra egen spaghetti också. Om man vill fortsätta på temat ful mat. För gnocchin var ful. Jag skippade den estetiska biten ;)

Gud vad knäppt. På höger sida om universitetet är det dimma, på vänster sida är det inte dimma. Fast det är klart, om jag vänder på mig är dimman på vänster sida. Eller bakifrån.......stööön....jobbig jag e. Nu e jenny här, vi ska plugga.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Din italienska mat är ju såå god :) Var så trevligt när vi var hemma hos dig o åt italiensk mat!

2008-03-17 @ 22:18:42
URL: http://lollo83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0