hemtenta ja...

Ja men vad sjutton...insåg att jag bara har en halv fråga kvar och vad innebär det? Jo, att Carin börjar MASKA, pilla på annat, ringa mamma, maila kompisar, dricka medtaget kaffe eftersom jag plötsligt började känna mig såååå trött och utsliten. Försöker spana på killar men jag ser inga som duger. Jag satte mig strategiskt i bibliotekets dunklaste vrå för jag vet att jag lätt tappar fattningen och koncentrationen om det struttar förbi snygga killar hela tiden. Tomtarna håller käften varjefall, de kände nog hur mina blickar skar i deras ryggar. Eller så läser de min blogg? Isåfall är det nog bäst att låtsas att det regnar, hålla sig iskall med andra ord. Ok, nu går jag in i dagens andra studiefas. Lite mer kaffe bara. En slurk. caffè semifreddo, il caffè adatto agli studi. 

Uuuh, nu kom jag precis på att jag inte gillar killar som inte lyfter på fötterna. Nä lite mer stil skare vara. Skare? Ligger inte den på snön?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0