hemtenta

Ok, idag är mitt främsta aim att skriva klart hemtentan, klarar jag inte det har jag förmiddagen på mig imorgon men den vill jag helst ägna åt andra saker. Så om nån vill slå vad om jag kommer klara det eller inte är det bara att börja budgivningen när helst det behagar!

Det är lite snö här i Karlstad också, fast det känns som att snö och vinter inte har riktigt samma funktion här som hemma. Alltså, skidor och grejer är ju hemma i Gävle, när snön faller i Karlstad håller man bara tummarna för att cykelbanorna trots allt håller sig svarta så man kan cykla. För att på så släpp slippa onödiga kostnader som bussbiljett under dagtid. =) Om man ska tro Aftonbladet och andra underhållningsblaskor vinner man ju på det hälsomässigt också. Fast framförallt går det fort. In till Karlstad också. När man ska tillbaka har man ju värsta mördarbacken från Kroppkärr ända fram till Kronoparken. Fast för oss som cyklar ofta är ju mördarbacken e bagatell (utom efter spinningen). 

Ok, dags att ta tjuren vid hornen igen och avsluta hemtentan. Fast först kanske man skulle ta ett utvecklingssamtal med tomtarna här bredvid mig som inte har fattat att vi sitter i ett BIBLIOTEK där man normalt sett pratar med SMÅ BOKSTÄVER. Jävla apor.....men jag ska ge igen sen. He he he

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0