K*k-plugg-påsk

Den här påsken är toppen förutom att det är en k*k-påsk för jag måste plugga. Hur jävligt som helst. Och Elin är hemma och det är snö ute och hundarna tjatar och vill ut och jag måste plugga! Kan det bli mycket k*kigare? Ja, om man drar hem 8-10 killar på samma kväll så... Öh? Äh, jag ger upp, skallen korkar igen. Och varför? Jo för att jag har pluggat hela dagen och måste FORTSÄTTA med det! Dessutom är mina höftböjare helt mördade för igår var jag ute i riktig Mattias Fredriksson-anda och skidade runt i skogen =) Hur kul som helst fast jag var ju inte lika sexig som Mattias. Man kanske måste åka mer skidor för att bli det? Hehe, då ska jag passa på att göra det idag och dessutom få en lång och skön paus från pluggeriet. Skit samma om höftböjarna tar stryk, de ska väl veta att de lever? Det verkar inte bara vara jag som vill att jag ska bli sexigare eftersom vädergudarna hjälper till att fylla på med snö härute i skogen. Tack och bock för det!! Ja nu känns det lättare igen, en timmes plugg till sen ska jag spänna på mig vasaloppsskidorna och glida iväg ut i skogen =)
Igår var jag på peruansk middag hemma hos Elin, hur gott som helst! Hon har precis kommit hem från sin resa från peru så vi tittade på alla fina kort också. Också tävlade vi i singstar med lillasyster stina och lars med flickvän. Sen så klinkade jag lite piano och sjöng lite med lillstina innan det var dags för mumsigaste maten. Det är alltid så underbart att träffa Elin, vi är oftast ifrån varandra flera månader i sträck men när vi ses är det som att tiden stått still. På måndag innan jag åker hem till Karlstad ska vi fira min födelsedag för hon har tydligen köpt peruanska presenter till mig JAG ÄR SÅ NYFIKEN SÅ JAG HÅLLER PÅ ATT DÖ!!!! =)

Lilleman eller Idioten eller Zorro har fått ett fjärde namn. Han äter som en häst men är vrålspinkig så nu kallar vi honom för Benny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0